środa, stycznia 4

Kilka słów o komplementach

Ile razy zastanawiałeś się nad tym czy mówić komplementy
kobietom? Możliwe że myślałeś nawet nad tym jaki komplement powiedzieć kobiecie i dlatego tu trafiłeś. Wielu ludzi szuka pomysłu na komplement. Gdy
miałem 12 lat myślałem że podrywanie dziewczyn polega właśnie na
ciągłym ich komplementowaniu. Nie przynosiło to żadnych efektów poza
tym że dziewczyny mnie bardziej lubiły. Z czasem zrozumiałem że
komplementy nie zaprowadzą mnie do serca żadnej kobiety. Przedstawię
wam w tym artykule to jak ja je używam by miały swoją moc...

Pierwsza zasadnicza rzecz! Jeśli gadasz ciągle miłe rzeczy dziewczynie
to ona uważa Cię za włazidupca. Ona doskonale wie że miłymi rzeczami
chcesz u niej kupić związek, sex czy akceptacje. Z reguły kobiety
bardzo szybko nudzą się facetami którzy notorycznie prawią im setki
komplementów. Ja podchodzę do tego zupełnie na luzie... KomplementyPewnie nie
mówię rzadko. One wtedy mają ogromną moc. Czym zadziej mówisz
komplement tym bardziej kobieta go docenia!

Po drugie! Mówię kobietom komplementy których nie słyszały dotąd.
Jeśli mówisz " jesteś piękna" to jesteś taki sam jak milion innych
facetów. A ona na pewno tego komplementu nie doceni. Lepiej powiedzieć
dziewczynie że ma bardo rozmarzony głos, lub że podoba Ci się jej
czoło.

Po trzecie. Pamiętaj że komplementy na temat jej wyglądu nie działają
na Twoją korzyść. Dużo lepiej jeśli komplementujesz jej zachowanie.
Np. Podoba mi się to w jaki sposób potraktowałaś tą koleżankę. Podoba
mi się to jak o tym mówisz. Takie komplementy zwracają uwagę na to że
patrzysz i oceniasz jej osobowość. że oceniasz ją pomijając jej
wygląd. Do tego to działa jak nagroda. Nagradzanie kobiety za rzeczy
które robi dobrze to najlepsza rzecz jaką możesz zrobić.

Podsumowując powiem Ci jeszcze że komplementy są potężnym narzędziem
jakie możesz wykorzystać by poderwać dziewczynę. Pamiętaj o
podstawowych zasadach. Komplementy mów rzadko! Nie komplementuj jej
wyglądu- lepiej już jak w czymś wygląda. Oceniaj jej zachowania i
cechy. To działa jak kwalifikowanie jej a ona czuje że zaglądasz w
głąb jej osobowości. Pamiętaj o tym zawsze przyjacielu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz